مسؤول کارگاه تولید پوشاک سلطان‌آباد رخ تربت حیدریه گفت: ماسک‌های دولایه استریل توسط خواهران بسیجی این روستا ، برای کمک و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تولید می‌شود.

تولید ماسک‌های دولایه استریل توسط اهالی یک روستادر تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه نوربخش  اظهار کرد: ماسک‌های دولایه استریل توسط خواهران بسیجی روستای سلطان‌آباد رخ در کارگاه این روستا در تربت حیدریه برای کمک و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تولید می‌شود.

مسؤول کارگاه تولید پوشاک در سلطان‌آباد رخ بیان کرد: در حال حاضر ماسک‌های دولایه از جنس اسپاند برای مراکز بهداشتی و استفاده عموم و شهروندان شهرستان تربت حیدریه تولید می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز جدی روستاهای بخش رخ و تربت حیدریه به این محصول روزانه یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در این کارگاه تولید می‌شود که این تعداد بستگی به میزان سفارشات دارد.

نوربخش عنوان کرد: طی یک ماه اخیر بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در این کارگاه تولید شده که از این تعداد ۳ هزار عدد به صورت رایگان بین اهالی روستا توزیع شده است.

مسؤول کارگاه تولید پوشاک در سلطان‌آباد رخ با اشاره به اینکه پارچه و ملزومات توسط یکی از خیرین روستا تهیه شده و ۵ هزار عدد نیز به سفارش از تربت حیدریه بوده که با قیمت دولتی به فروش رسیده، متذکر شد: مابقی تولیدات هم به صورت سفارشی از مناطق مختلف بخش رخ بوده که با پارچه تترون تولید و تحویل داده شده است.  

وی افزود: در این کارگاه تولیدی هشت نفر نیرو از بانوان روستا مشغول به کار هستند و به طور متوسط روزانه هشت ساعت فعالیت دارند. 

نوربخش عنوان کرد: این کارگاه تولید خیاطی در سال ۹۷ با تلاش و همت بسیج سازندگی سپاه تربت حیدریه و کمیته امداد امام (ره) این شهرستان با هدف آموزش خیاطی به خواهران روستایی و ایجاد اشتغال بانوان روستا راه‌اندازی شد، در حال حاضر هم آماده پذیرش سفارشات پوشاک از منطقه و شهرستان هستیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.