فرمانده قرارگاه جهادی بقیه الله شهرستان بردسکن گفت: همزمان با شب میلاد حضرت مهدی موعود(عج الله) به همت قرارگاه جهادی بقیه الله این شهرستان و با همکاری متصدیان ۳۲ نانوایی سطح شهر بردسکن ۲۰ هزار قرص نان رایگان بین مردم توزیع می شود.

توزیع ۲۰ هزار قرص نان رایگان و ۳۱۳ بسته معیشتی در شب ولادت امام زمان (عج الله) در بردسکن

علی مرادیان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:  این قرارگاه با همکاری دفتر امام جمعه ، فرمانداری ، ادارات اوقاف و امورخیریه ، تبلیغات اسلامی ،  صنعت معدن و تجارت ، حوزه های علمیه برداران و خواهران ، شهرداری و شورای اسلامی و سپاه و نیروی انتظامی  و اتاق اصناف و شورای هیهات مذهبی  فعالیت خود را در ۵ حوزه  برای فرارسیدن نیمه شعبان ولادت با سعادت امام زمان (عج) آغاز کرده است. 

وی نصب پرچم در معابرعمومی وسر در چند خانه در هر کوچه، با هدف عطرآگین کردن فضای شهربه نام مقدس حضرت مهدی سلام ا..علیه، تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند ، توزیع نان رایگان توسط نانوایی های سطح شهر  و با توجه به شیوع ویروس کرونا و منع تجمعات حرکت نمادین کاروان جشن شادی و مولودی خوانی ولادت امان زمان عج درسطح شهر و روستا ها در شب ولادت امام زمان(عج ) و پیوستن به پویش جهانی استغاثه به امام عصر(عج) را از مهم ترین برنامه های این قرارگاه جهادی عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه جهادی بقیه الله شهرستان بردسکن افزود:  با کمک خیران نیز ۳۱۳ بسته معیشتی به تعداد یاران امام زمان تهیه شده است که ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان  می باشد که در شب ولادت با سعادت امام زمان (عج) بین خانواده های نیازمند توزیع می شود. 

وی همچنین گفت:  با نشستی که با فرماندار شهرستان بردسکن برگزار شد مقرر شد بیش از ۵ هزار بسته  فرهنگی در ایستگاه بازرسی سلامت  در ورودی شهر بردسکن بین خودروهای عبوری  اهداء شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.