رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سرخس گفت: راه‌های روستایی سیل‌زده این شهرستان تا روز چهارشنبه بازگشایی می‌شود.

بازگشایی راه‌های روستایی سیل‌زده سرخس تا فردا

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سرخس گفت: سه راه روستایی و یک راه مرزی شهرستان سرخس که در پی بارندگی و سیلاب اخیر مسدود شده بود، ظرف امروز و فردا بازگشایی می‌شود.

سیدجواد احمدی، با اشاره به مسدود شدن برخی راه‌های روستایی سرخس بر اثر بارندگی و سیلاب اخیر گفت: راه روستاهای کلاته صاحب داد، پسکمر و شوریجه و راه مرزی کل سرخ این شهرستان در پی بارندگی اخیر و وقوع سیلاب مسدود شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سرخس خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران اداره راهداری، راه روستای کلاته صاحب داد صبح امروز بازگشایی شد و کار بازگشایی راه روستای شوریجه نیز از ظهر امروز شروع شده و با توجه به حجم سیلاب احتمالاً تا فردا باز شود.

وی افزود: راه مرزی کال سرخس نیز با همکاری لجستیکی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق تا امشب بازگشایی می‌شود.

احمدی به راه روستایی پسکمر اشاره و تصریح کرد: تا پل باکسی جدید راه این روستا ساخته نشود، همچنان در هنگام وقوع سیلاب در کشف رود این راه مسدود می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سرخس عنوان کرد: زیرسازی این پل آماده شده  است و به‌محض عادی شدن شرایط جوی و ظرف کمتر از یک ماه نصب باکس‌ها و بتن‌ریزی روی پل انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه اصلی روستای پسکمر از سمت سرخس و پل خاتون باز است و مشکلی ندارد گفت: راه اصلی دیگر این روستا که به سمت مزداوند است، هم‌اکنون مسدود بوده و ترددهای ضروری از راه‌های بین مزارع انجام می‌شود.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.