رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از بهره‌مندی ۴۵۰ نفر از آموزش‌های مجازی دوره آموزشی «زندگی بر مدار قرآن» حرم مطهر رضوی در ایام نوروز خبر داد.

بهره‌مندی ۴۵۰ نفر از آموزش مجازی «زندگی برمدار قرآن» در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع  با بیان این مطلب گفت: دوره‌ آموزشی «زندگی بر مدار قرآن» که در طول سال به صورت فصلی و ماهیانه در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، در ایام نوروز که درهای حرم مطهر رضوی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته بود، به صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی برای علاقه‌مندان برگزار شد.
وی افزود: در ایام نوروز ۴۵۰ نفر از طریق پیام رسان ایتا و به آدرس«Eitaa.com/quranlive»  در این دوره آموزشی شرکت کردند و در پایان نیز آزمون این دوره به صورت آنلاین و با حضور  حداکثری شرکت کنندگان برگزار شد.
رئیس اداره علوم قرآنی ابراز کرد: در طول برگزاری این دوره همه روزه بعد از برگزاری کلاس‌ها مسابقه‌ای با طرح سوالاتی از مطالب ارائه شده برگزار می‌شد که تعداد ۷۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: اسامی برگزیدگان این مسابقه در کانال مربوطه اعلام شده است، ولی نحوه تقدیر از این برگزیدگان و اهدای جوایز به آنها بعد از بازگشایی حرم مطهر اعلام خواهد شد.
شجاع با اشاره به ادامه برگزاری این دوره آموزشی برای علاقه‌مندان اظهار کرد: دوره آموزشی زندگی بر مدار قرآن شامل کلاس‌هایی از جمله درس‌هایی از نهج‌البلاغه، خانواده قرآنی و تدبر در قرآن است که کلاس‌های درس‌هایی از نهج‌البلاغه روزهای یکشنبه با تدریس حجت‌الاسلام ابوذر حسینی، تدبر در قرآن روزهای دوشنبه با تدریس حجت‌الاسلام محمدرضا مهریزیان و خانواده قرآنی روزهای چهارشنبه با تدریس حجت‌الاسلام محمدعلی فیض‌آبادی  برگزار می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.