مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: برف و باران از شب گذشته تاکنون در ۱۰ شهرستان این استان باریده است و تاکنون بیشترین میزان بارش از قوچان گزارش شده است.

بارش برف و باران در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجتعلی شایانفر  افزود: قوچان با ۱۱ میلی متر باران و به زمین نشستن ۶ سانتی متر برف بیشترین بارش را از عصر روز گذشته تاکنون در استان خراسان رضوی داشته است و پس از قوچان در سبزوار نیز ۶ میلی متر باران باریده است.
وی اضافه کرد: طی این مدت در شهرستان‌های قوچان، جغتای، سبزوار، مشهد، نیشابور، کاشمر، درگز، چناران، بردسکن و بجستان باران گزارش شده است که همچنان ادامه دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها که بیشتر برای مناطق شمالی استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است تاکنون خسارتی را بر جای نگذاشته است و بیشترین نگرانی از بابت خسارت کشاورزی بر اثر افت دماست. 

شایانفر افزود: هواشناسی خراسان رضوی اخطاریه‌ها و هشدارهای لازم را به کشاورزان و دامداران برای پیش‌بینی تمهیدات لازم مرتبط با افت شدید دما صادر کرده است.

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به آغاز بارش برف و باران همراه با افت ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای دما از عصر روز گذشته در این استان هشدار داد که این بارشها تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.