معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اگرچه از فعالیت واحدهای صنفی و تولیدی حمایت می‌کنیم ولی در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی، پلمب خواهندشد.

واحدهای صنفی و تولیدی متخلف در خراسان رضوی پلمب می شوند

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان در حاشیه اولین جلسه کمیته هماهنگی تعزیرات خراسان رضوی  در سال جدید که در محل استانداری  برگزار شد، اظهار کرد: ۹۹ درصد پرونده‌های تعزیراتی استان در سال گذشته تعیین تکلیف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در همین رابطه افزود: از اوایل اسفند تا امروز تعداد ۴ هزار و۸۳۰ بازرسی ویژه از واحدهای مختلف حوزه غذا و دارو بهداشت صورت گرفته که بر اساس آن ۲۰۰ پرونده به ارزش ریالی ۵۳ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: اقلام مختلفی در این مدت از جمله تعداد ۱ میلیون ماسک، حدود ۴۰ هزار لیتر الکل و حدود ۳۰ هزار دستکش کشف شده است

رسولیان در خصوص مصوبات این جلسه تصریح کرد: با توجه به بازگشایی برخی از اصناف از ابتدای هفته آینده، امروز با استناد به مصوبه کمیته تعزیرات استان و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا قرار شد، ضمن حمایت جدی از تولید به منظور حفظ جان مردم هر واحد اعم از تولیدی و صنفی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های لازم و فاصله گذاری پلمب شود.

وی افزود: مردم از طریق سایت ۱۲۴.Ir می‌توانند مشخصات واحدی را که این فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده را گزارش کنند تا بعد از رسیدن به جمع بندی لازم نسبت به پلمب این واحد صنفی اقدام شود.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.