۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 699778

پاری سن زرمن که تابستان گذشته صخره ای نفوذناپذیر در مذاکرات با بارسا برای نیمار بود، حالا از یکی از شروط اصلی خود صرفنظر کرده است.

نیمار در یک قدمی نیوکمپ

قدس آنلاین: به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا احتمالا باعث به هم خوردن بسیاری از معادلات نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خواهد شد. دو سوژه مهم انتقالات در پی اس جی حضور دارند که همواره کانون شایعاتند. امباپه را رئال می خواهد و نیمار را هم بارسلونا.

روز گذشته نشریه اکیپ در گزارشی ویژه ادعا کرد که پی اس جی بر خلاف چند ماه پیش، حالا قصد از دست دادن هیچ کدام از دو فوق ستاره خود کیلیان امباپه و نیمار را ندارد و برای حفظ شان نهایت تلاش خود را خواهد کرد ولی در این بین اگر مجبور به فروش یک بازیکن شود، آن نیمار خواهد بود.

در واقع پی اس جی بین امباپه و نیمار، روی حفظ ستاره فرانسوی، نهایت تلاش خود را خواهد کرد. به این ترتیب یک در دیگر به روی بارسلونا باز خواهد شد. باشگاهی که تابستان گذشته هر کاری برای بازگرداندن نیمار انجام داد ولی موفق به این کار نشد و کاتالان ها حالا می دانند که برای تابستان پیش رو نیز شانس هایی خواهند داشت؛ هرچند که مذاکره با پی اس جی هرگز کار آسانی نبوده و نخواهد بود.

در گزارش اکیپ آمده بود که نیمار در سومین سال حضورش در پی اس جی و در پایان فصل می تواند با استناد به بندی در اساسنامه فیفا برای جدایی اقدام کند. او می تواند با پرداخت 180 میلیون یورو قراردادش را فسخ کرد. رقمی که در واقع باید بارسا برای نیمار پرداخت کند و با توجه به شرایط کنونی و تعطیلی فوتبال که منجر به ضرر اقتصادی فراوان به تیم ها شده، پرداختش برای آبی اناری ها غیرممکن به نظر می رسد ولی پس از اقدامات اخیر مبنی بر کاهش دستمزد بازیکنان به میزان 70 درصد، بارسا فعلا از توازن مالی لازم برای چنین حرکتی برخوردار است.

یکی از منابع نزدیک به مدیران پی اس جی فاش ساخته است که باشگاه پاریسی در شرایط کنونی رضایت خواهد داد تا برای انتقال نیمار، از خیر پرداخت تمام نقد صرفنظر کند و به پرداخت قسطی و حتی معاوضه بازیکن به علاوه پول نیز راضی شود. اتفاقی که بارسا سال گذشته منتظر وقوعش بود ولی پی اس جی خاضر به عقب نشینی نشد. 

بارسلونا حاضر بود 100 میلیون یورو به علاوه کوتینیو را به پی اس جی واگذار کند و نیمار را در اختیار بگیرد و حتی پیشنهاد انتقال راکیتیچ، تودیبو، اومتیتی و مقداری پول را نیز به پی اس جی ارائه داد که همگی رد شدند. حالا و با عقب نشینی پی اس جی، گریزمان می تواند وارد معامله شود.

اکنون بحثی که وجود دارد، به تمایل خود نیمار بر می گردد که آیا مثل سال گذشته همچنان برای جدایی از پی اس جی و پیوستن به بارسا تمایل دارد یا خیر. اطرافیان نیمار به اسپورت گزارش داده اند که ستاره برزیلی همچنان روی عقیده سال گذشته خود باقیمانده و در پایان فصل، قصد جدایی دارد ولی فعلا به پایان بحران کرونا و اتمام فصل با پی اس جی فکر می کند. نیمار می خواهد با تیمش فاتح لیگ قهرمانان شود و دینش را به پاریسی ها ادا کند.

در ماه آوریل هستیم و هنوز بیش از دو ماه تا 30 ژوئن و شروع نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده است. گفته می شود نقل و انتقالات تابستانی ممکن است به دلیل وضعیت تعطیلی فوتبال، طولانی تر از همیشه نیز شود. به عبارتی هنوز زمان زیادی پیش روی نیمار، بارسلونا و پی اس جی است و در آن، هر اتفاقی قابل تصور خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.