بیننده محصول جدید گروه مستند روایت فتح مستند «عملیات ویژه» با سوژه یک قدم تا آلوده شدن به کرونا از شبکه یک سیما باشید.

«عملیات ویژه» و یک قدم تا آلوده شدن به کرونا + تیزر

به گزارش قدس آنلاین، حجت الله عدالت پناه، کارگردان مستند «عملیات ویژه» درباره دلیل انتخاب موضوع این مستند بیان کرد: در بررسی های انجام شده و با توجه به اینکه اکثر توجه رسانه ها به کادر بیمارستانی و بخش اصلی مبارزه با کرونا بود به این نتیجه رسیدیم که اندکی عقب تر و قبل از ورود بیماران به بیمارستان ها را بررسی کنیم تا زحمات این عزیزان هم ثبت شود.

وی در ادامه افزود: این گروه افرادی هستند که کار انتقال بیماران کرونا مثبت به بیمارستان ها را تحت عنوان گروه عملیات ویژه و در شرایط خاص انجام می دهند و از آنجایی که موارد هدف این عزیزان قطعا کرونا مثبت بوده و امکان ایجاد خطر برای خودشان و یا ناقل بودن برای عزیزانشان وجود دارد با تمهیدات خاصی به سراغ این عزیزان می روند و ما هم سعی کردیم تا این موارد را هم برای افزایش دانش مخاطب و هم برای ایجاد جذابیت های بصری به تصویر بکشیم.

عدالت پناه گفت: ما در این مستند سعی کردیم تا این موارد را هم برای افزایش دانش مخاطب و هم برای ایجاد جذابیت‌های بصری به تصویر بکشیم؛ حاصل ۲ روز زندگی کردن ما با آنها مستند ۳۰ دقیقه‌ای «عملیات ویژه» است.

مستند «عملیات ویژه» کاری از گروه مستند روایت فتح به کارگردانی حجت الله عدالت پناه و تهیه کنندگی روح الله رفیعی پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹، ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه یک سیما باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.