همدان - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۵۵ فقره از املاک دستگاه‌های اجرایی استان همدان در سال جدید مولدسازی شده و یا به فروش می‌رسد.

۵۵ فقره از املاک دستگاه‌های اجرایی استان همدان به فروش می رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اقتصاد و دارایی استان همدان، سیدناصر محمودی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار کرد: مولد سازی دارایی‌های دولت تنها به ثبت در سامانه ختم نشده و امروز به مرحله اجرا وارد شده‌ایم.

محمودی با بیان اینکه مولدسازی باعث ایجاد انضباط در مدیریت دارایی دولت و در هزینه‌ها می‌شود، گفت: در برنامه اصلاح ساختار بودجه یکی از بسته‌های ۹ گانه به موضوع مولدسازی اختصاص دارد به نحوی که دولت بتواند از دارایی‌های موجود خود، درآمدزایی کند.

وی ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها همان ایجاد منابع مالی حداکثری از طریق انواع قراردادها و ابزارهای مالی برای انجماد زدایی و باز توزیع دارایی‌های مازاد دولتی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان: این طرح در راستای اجرای بند (پ) ماده ۱۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه بوده و بر این منطق استوار است تا با کاهش نقش دولت در ساختار اقتصاد، هزینه‌های دولتی را کاهش و با پویاسازی از اموال و دارایی‌های دولتی، رونق اقتصادی را تسریع بخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.