با مشارکت رسانه ملی، ویژه برنامه احیاء شب نیمه شعبان در جوار بارگاه منور رضوی از شبکه‌های سراسری و خراسان رضوی بر روی آنتن می‌رود.

احیاء شب نیمه شعبان از جوار بارگاه منور رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی در روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه، همزمان با شب نیمه شعبان از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.
برنامه اذانگاهی «نورالهدی» از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ از سیمای خراسان رضوی بر روی آنتن می‌رود و شبکه افق با دعای هفتم صحیفه سجادیه و زیارت آل یاسین از ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۰:۱۵ میزبان مخاطبان این شبکه خواهد بود.
ویژه برنامه «حریم امن» که همواره شب‌های جمعه از شبکه قرآن بر روی آنتن می‌رود در شب نیمه شعبان نیز از ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه قرآن سیما از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.
دعای فرج از جمله ادعیه‌هایی است که در این شب به صورت همزمان از ساعت ۲۰:۵۵ از شبکه‌های سه سیما، شبکه افق، شبکه قرآن و سیمای خراسان رضوی قرائت می‌شود و دل‌های مشتاق مردم از سراسر کشور برای تعجیل در امر ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) دست به دعا خواهند شد.
آخرین برنامه شب نیمه شعبان ویژه برنامه احیاء این شب خواهد بود که از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱ ساعت و نیم از شبکه‌های دو سیما و سیمای خراسان رضوی ویژه مومنان شب زنده‌دار پخش می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.