همدان - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان از شروع سال جدید تا ۱۵ فروردین ۷۳ عملیات اطفاء حریق و امداد ونجات انجام دادند.

۷۰ عملیات در ۲۰ روز نخست سال توسط آتش نشانان همدان انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، آتشپاد محمدرضا بیاناتی با اعلام این مطلب گفت : از آغاز سال تا پایان ۱۵ فروردین  تعداد ۶۲۴۷تماس(میانگین  روزانه ۴۱۹ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد۷۳ مورد منجر به عملیات گردیده، ۵۴مورد جهت راهنمایی و مشاوره، ۶۶۵ تماس اشتباه،۱ مورد اعلام حریق کذ بی  و متاسفانه ۵۴۵۴ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی افزود:از ۷۳عملیات انجام شده طی ۱۵ روز ابتدای سال ۳۷عملیات مربوط به حوادث  امداد و نجات شامل ۱۲ مورد رهاسازی افراد محبوس در اماکن مختلف، ۸ مورد رهاسازی اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام، ۴مورد نجات افراد محبوس در آسانسور ۳ مورد، مهار اجسام در حال سقوط و ده مورد سایر عملیات های امداد و نجات  بوده است.

بیاناتی با اشاره به اینکه از ۷۳ عملیات انجام شده  ۳۶ مورد مربوط به عملیات های اطفاء حریق بوده است، اظهار کرد : پوشش گیاهان خودرو و فضای سبز ۷ مورد، وسایل نقلیه با ۷ مورد، اماکن مسکونی با ۳ مورد و مراکزتجاری با ۳ مورد بیشترین کاربری عملیات های اطفاء حریق را شامل گردیده است.

ریکس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه ۸ نفر ازجمله ۱ آتش نشان  در حوادث آتش سوزی امداد و نجات مصدوم و ۲ نفر فوت شده اند تصریح کرد: آتش نشانان طی ۱۵روز گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی  ۲۶نفر را در  عملیات های امداد و نجات و اطفاء حریق و نجات داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.