نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام مسعود پزشکیان پایان یافت.

پایان نشست علنی امروز پارلمان/ جلسه بعدی؛ 26 فروردین

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، نشست علنی صبح امروز چهارشنبه (20 فروردین ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت، پایان یافت.

بر اساس اعلام پزشکیان نشست علنی بعدی مجلس روز سه شنبه هفته آینده (26 فروردین ماه 99) با حضور نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

وکلای ملت در نشست علنی امروز پارلمان صلاحیت وزیر کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را بررسی کرد و نهایتا با 196 رأی موافق وی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی اعتماد کردند.

نمایندگان مجلس هم چنین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در باره روند اجرای برجام در مقطع زمانی 26 تیرماه 96 تا 26 تیرماه 97 را استماع و بررسی کرده و همچنین طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را مجددا به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

گفتنی است؛ جلسه امروز دومین جلسه علنی بود که با حضور نمایندگان پس از شیوع بیماری کرونا تشکیل شد و به دلیل فاصله گذاری‌های صورت گرفته برای تدابیر بهداشتی رأی‌گیری نمایندگان به صورت قیام و قعود صورت گرفت.

در پایان جلسه امروز امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد نمایندگان در جلسه بعدی تبلت خود را به همراه بیاروند تا به دلیل فاصله‌گذاری صورت گرفته دیگر مشکلی برای رای‌گیری‌ها نداشته باشیم.

انتهای پیام/‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.