به دنبال مثبت شدن تست کرونای ۱۷ تن از اعضای پارلمان کنیا، رئیس پارلمان جلسه ویژه این نهاد قانونگذاری برای بررسی وضعیت شیوع بیماری کووید-۱۹ را لغو کرد.

ابتلای ۱۷ نماینده کنیا به کرونا/ جلسه پارلمان لغو شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رسانه‌های محلی در کنیا خبر دادند که نتیجه تست کرونای ۱۷ نماینده پارلمان این کشور مثبت شده و هنوز نتیجه آزمایش تعداد دیگری از قانونگذاران مشخص نشده است.

به نوشته آناتولی، یک قانونگذار پارلمان کنیا که نخواست نامش فاش شود در مصاحبه با روزنامه کنیایی «استار» خبر داد که ۱۷ تن از اعضای پارلمان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به دنبال گمانه‌زنی‌ها در کنیا درباره ابتلای ۱۷ عضو پارلمان به ویروس کرونا، رئیس این نهاد قانونگذاری جلسه ویژه روز سه شنبه (دیروز) پارلمان را لغو کرد؛ جلسه ای که قرار بود در آن درباره وضعیت شیوع کرونا صحبت شود.

عضو پارلمان کنیا که خبر ابتلای ۱۷ نماینده به کرونا را به روزنامه استار داد، همچنین گفت: «ما نمی‌توانیم هویت (نمایندگان مبتلا به کرونا) را برملا کنیم چرا که افشای وضعیت سلامتی یک فرد بدون اجازه او غیر قانونی است».

پایگاه پیپلز دیلی» هم در گزارشی درباره ابتلای اعضای پارلمان کنیا به کرونا، از احتمال بیشتر شدن تعداد نمایندگان مبتلا به این ویروس خبر داد چرا که تعداد زیادی از آنها همچنان در انتظار مشخص شدن تست کرونا هستند.

طبق آخرین اطلاعات دانشگاه «جانز هاپکینز» تا به امروز چهارشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کنیا ۱۷۲ نفر بوده که از این تعداد ۶ تن جانشان را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.