کاپیتان پیام مشهد گفت: دو سال در پیام بازی کردم، اما پول یک سال را گرفتم، پیام باشگاه نیست و اسم و رسم مشخصی هم ندارد.

پیام باشگاه نیست و مکان مشخصی هم ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی یوسفی در خصوص مطالباتش از باشگاه پیام مشهد اظهار کرد: تاکنون فقط ۵۰ درصد از قراردادم در سال ۹۷ را دریافت کردم. مابقی آن را باشگاه تعهد داده‌بود که تا مهر یا آبان ۹۸ پرداخت کند، اما هنوز پرداخت نشده است. از آن سال ۱۱۰ میلیون تومان طلب دارم که ۴۰ میلیون آن را بخشیدم. پیش از حضورم در پیام، در خاتم بازی می‌کردم و پیش از جدایی از این تیم، به من پیشنهاد تمدید دادند، اما ترجیح دادم به تیم شهرم بازگردم.

وی افزود: ابتدای فصل جاری در سال ۹۸، ۱۲ درصد از قراردادم پرداخت شد. تا هفته‌ هفتم یا هشتم که لیگ برای بازی‌های انتخابی المپیک تعطیل شده بود، باشگاه‌ها باید ۴۵ درصد از قرارداد بازیکنان‌ خود را پرداخت می‌کردند. باشگاه در آن زمان ۴۵ درصد از قراردادم را پرداخت کرد تا در پیام بمانم. تا پایان نیم فصل نیز باشگاه‌ باید ۷۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کرد، اما تا نیم‌فصل بدون هیچ دریافتی برای باشگاه بازی کردم.

کاپیتان پیام ادامه داد: مطالبات بازیکنان پیام به عهده نماینده سال آتی خراسان در لیگ برتر است. البته اگر پیام منحل نشود، مطالبات به عهده خودش خواهدبود. اگر هم منحل شده باشد، هر تیم برای ثبت‌نام در لیگ برتر ابتدا باید بدهی سنگین به جا مانده از پیام را پرداخت کند. با وجود این بدهی سنگین بعید است اسپانسری پای کار بیاید. خدا می‌داند وضعیت والیبال خراسان به چه روزی بیفتد.

یوسفی خاطرنشان کرد: از سازمان لیگ توقع دارم به تیم‌هایی که هیچ پشتوانه مالی و پیشینه‌ای ندارند، اجازه ورود به لیگ برتر ندهد. به هر قیمتی نمی‌توان تیم‌داری کرد. سازمان لیگ باید جلوی این تیم‌ها را بگیرد. مگر می‌شود با صد میلیون در فدراسیون حاضر شوی و تیم‌داری کنی؟ دو سال بازی کرده‌ام، اما پول یک سال را گرفته‌ام. سازمان لیگ کجاست که جواب دهد؟

وی در خصوص وضعیت والیبال خراسان گفت: والیبالی‌های خراسان باید اختلافات را کنار گذاشته و اسپانسر پیدا کنند و تیمی در خور شان والیبال خراسان روانه رقابت‌ها کنند. تیم‌داری در تمام رشته‌ها نیاز به یک حامی مالی دارد. حتی اگر داورزنی هم رییس هیات والیبال استان باشد، باز هم باید اسپانسر پای کار بیاید. با تجربه‌تر از جبار قوچان‌نژاد در والیبال خراسان نداریم. وقتی اسپانسری نباشد، چه کاری از دست قوچان‌نژاد ساخته است؟

کاپیتان پیام یادآور شد: در حال حاضر برای تیم‌داری خراسان در لیگ سال آتی دیر شده است. پیام بدهی زیادی دارد. تیم‌هایی مانند پیکان، کاله، سیرجان، سپاهان و... تسویه حساب کرده‌  و می‌توانند به راحتی یارگیری کنند، این در حالی است که والیبال خراسان به دلیل بدقولی و عدم تعهد به قراردادها نمی‌تواند یارگیری کند. در باشگاه‌هایی نظیر بانک سرمایه، سایپا، خاتم و شهرداری زاهدان بازی کرده‌ام. در سال ۹۳ از شهرداری زاهدان مبلغی طلبکار بودم و در سال ۹۸ به طلب خودم رسیدم، چون این تیم صاحب و اسپانسر مشخصی داشت. از خاتم اردکان نیز طلبم را پس از دو سال دریافت کردم.

وی افزود: خاتم و شهرداری زاهدان یک باشگاه هستند، اما اگر از پیام مشهد هزار تومان طلب داشته باشید، هیچ‌وقت به آن نخواهیدرسید. ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان میزان در سال ۹۳ باقی ماند، اما در سال ۹۵ در سازمان لیگ شکایت کرده، حکم قضایی گرفتند و به پول‌شان رسیدند. چون یک اسپانسر مشخص مانند موسسه میزان وجود داشت، اما پیام باشگاه نیست و حتی مکان مشخصی هم ندارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.