۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 699845

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود.

 مسجد متعلق به مردم است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم معارفه حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان  و در دیدار با کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار کرد: آبادانی مساجد در گرو عملکرد شما عزیزان است، آثار فعالیت شما در خانه‌های خدا ظهور پیدا می‌کند و کانون فعالیت‌های ارزشمند و قیمتی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مسجد متعلق به مردم است و اداره آن نیز به دست مردم انجام می‌شود.

وی افزود: منطقه بندی که در دوره مدیریت آقای وفایی شکل گرفت، کار بسیار خوبی است که می‌تواند در فعالیت مساجد، سازمان‌دهی ایجاد کند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: آقای مهدوی ارفع فرد نخبه و با تجربه‌ای در مدیریت هستند که حضورشان در امور مساجد، استفاده از ظرفیت و توانمندی ایشان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: اگر مردم خواستند در جایی نقش داشته باشند، نقش نظردهی و شرکت در تصمیم‌گیری دارند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع به‌عنوان مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام وفایی تقدیر شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.