فرمانده انتظامی استان قم گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز به مدت ۷۲ ساعت تردد در مسیرهای ۱۰ گانه منتهی به مسجد جمکران ممنوع است.

اعمال محدودیت ۷۲ ساعته در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران

قدس آنلاین: به گزارش مهر، عبدالرضا آقاخانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امسال نمی‌توانیم از زائران و مجاوران در مسجد مقدس جمکران میزبانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های رفت و آمد در مسیر مسجد مقدس جمکران به مدت ۷۲ ساعت فعال شده است، تصریح کرد: از امروز این محدودیت‌ها اعمال شده است و همچنین از تردد اتوبوس‌ها از استان‌های مبدأ به مقصد قم نیز جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با استان‌های نزدیک به قم صورت گرفته است، گفت: امسال به دلیل شرایط خاصی که به وجود آمده است برخلاف رویه سال‌های گذشته امکان حضور هیئت‌های مذهبی و کاروان‌ها در اماکن زیارتی و مسجد جمکران وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه امسال تمامی برنامه‌های جشن میلاد امام زمان (عج) در شهر قم به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و صدا و سیما برگزار می‌شود، عنوان کرد: از تردد خودروها در مسیرهای ۱۰ گانه به سمت مسجد مقدس جمکران جلوگیری می‌شود و همچنین در ورودی‌های هشت گانه استان قم نیز پلیس و سایر دستگاه‌ها استقرار دارند و از حضور مسافران به قم جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.