۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 699900

رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان زنجان گفت:استان زنجان اولین شهید سلامت را تقدیم کرد.

زنجان نخستین شهید سلامت را تقدیم کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین علی کاظمی در نشست خبری شامگاه چهارشنبه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه اولین شهید سلامت در استان به درجه شهادت نائل آمد اظهارداشت: جامعه آماری بنیاد  اکثرا از  گروه های پرخطر هستند و تاکنون ۴نفر  از جامعه هدف بنیاد شهید از بیماری کرونا بهبود پیدا کرده و پنج نفر در حال حاضر مبتلا و متاسفانه ۴نفر فوت شده اند.
این مسئول با بیان اینکه استان زنجان  بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت:با وجود ۷۵۰۰ جانباز و۵۸۶ آزاده ما خانوار ده هزار نفری و جمعیت ۵۰ هزار نفری را تحت پوشش داریم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از شهد ای سلامت ما در جنگ تحمیلی گمنام مانده اند تاکید کرد:در نظر داریم برای  شهدای سلامت یادواره برگزار کنیم و درحال تکمیل اطلاعات و چاپ کتابچه شهدای مدد کار و بهیاران هستیم ودرقالب کنگره ۳۰۰۰شهید یادواره ایثار و دلاوری های آنان را ارج می نهیم.

وی با اشاره به اینکه در  روز جانباز ۱۷۰۹ مورد تماس با جانبازان بالای ۵۰درصد حاصل شده است ادامه داد: با  پیگیری  وضعیت جسمی و روحی این عزیزان  یک هزار بسته بهداشتی  در روزهای  ابتدائی کرونا  بین جانبازان با مشکلات  ریوی و شییمیایی توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.