همزمان با اعیاد شعبانیه و در راستای اجرای طرح «نسیم مهر رضوی»، سه شهرستان دیگر از استان خراسان رضوی از خوان پر برکت حضرت رضا(ع) بهره‌مند شدند.

اطعام نیازمندان چهار شهرستان غربی خراسان رضوی با غذای متبرک حضرت رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی با بیان جزئیات مرحله دیگری از اجرای این طرح در استان گفت: همزمان با ظهر امروز، غذای متبرک حضرت رضا(ع) میان خانواده‌های نیازمند چهار شهرستان‌ خراسان رضوی توزیع شد.
وی با بیان اینکه در این چهار شهرستان بیمارستان وجود ندارد لذا غذای متبرک میان نیازمندان توزیع می‌شود،  اظهار کرد: ۱۱۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان‌های داورزن، جوین، جغتای و خوشاب توزیع شد که سهم هر شهرستان حدود ۳۴۰ پرس در نظر گرفته شده بود.  
به گفته بهنام، همزمان با روز شنبه، ۲۳ فروردین‌ماه و توزیع غذای متبرک در شهرستان درگز، همه شهرستان‌های خراسان رضوی تحت پوشش این طرح معنوی قرار می‌گیرند. همچنین این طرح با توزیع غذا در روستاهای دوردست از مرکز استان ادامه پیدا می‌کند.  
شایان ذکر است، طرح توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) با عنوان «نسیم مهر رضوی» از آغاز شیوع بیماری به دستور تولیت این آستان مقدس در همه بیمارستان‌های درگیر درمان مبتلایان به کوئید ۱۹ در سراسر کشور و نیز بین اقشار بی‌بضاعت روستاها و شهرستان‌های خراسان رضوی در حال اجرا است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام، با توجه به خبر بالا به استحضار می رساند شهرستان جغتای دارای بیمارستان 64تختخوابی ولی عصر(عج) از سال 1386 فعال بوده، وهم اکنون به همشهریان با پزشکان عمومی ومتخصص در رشته های جراحی،زنان، کودکان، داخلی،قلب و...ارائه خدمت می نماید وهمچنین درشهرستان جوین بیمارستان قمر بنی هاشم (ع)جوین نیز فعال است.