همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) قرارگاه مردمی شکست کرونا در شهرستان سبزوار هفت هزار بسته بهداشتی را بین محرومان و نیازمندان این شهر توزیع کرد.

هفت هزار بسته بهداشتی بین محرومان سبزوار توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین،  مسوول قرارگاه مردمی شکست کرونا در شهرستان سبزوار گفت: این بسته ها به طور رایگان بین مناطق مختلف به ویژه حاشیه شهر سبزوار توزیع شد.
سید عادل رضوی افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اقلام بهداشتی، بخشی از دعای صحیفه سجادیه، کیک و شکلات بوده است.
وی اضافه کرد: هفته گذشته نیز قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار ۱۸ هزار عدد ماسک بین محرومان و نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.
مسوول قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار گفت: این ماسک‌ها به وسیله ۲۵۰ بانوی سبزواری تولید و پس از ضد عفونی با دستگاه اتوکلاو بسته بندی شده است.
رضوی افزود: حدود ۷۰۰ شهروند سبزواری در قرارگاه مردمی ستاد کرونا در این شهرستان فعالیت دارند و  علاوه بر تولید ماسک به وسیله بانوان، کار ضد عفونی کردن معابر و شناسایی افراد نیازمند و تحویل لوازم بهداشتی و ضد عفونی به آنها از فعالیت‌های این ستاد مردمی است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

تاکنون ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس در کشور به چهار هزار و ۱۱۰ تن رسید.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.