استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی از تلاش‌های بخش سلامت این استان گفت: سیاست استان حمایت کامل از بخش درمان برای مقابله با ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به بیماران است.

تاکید استاندار خراسان رضوی بر حمایت کامل از بخش درمان

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا رزم‌حسینی در سی وهفتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) افزود: در راستای مدیریت بهتر ویروس کرونا، پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش ها به ویژه در حوزه اصناف با قوت باید اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم خراسان رضوی هیچ گاه خدمات خادمان سلامت استان را فراموش نخواهند کرد اظهار داشت: این خدمات در تاریخ خراسان رضوی مانند خدمات مجاهدان و شهدای دوران دفاع مقدس به ثبت خواهد رسید.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان تقویت بخش سلامت و برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به بیماران است.

استاندار خراسان رضوی گفت: برای حسن اجرای طرح‌ها و سیاست‌های بخش سلامت از جمله پیشگیری از شیوع ویروس و درمان بیماران مبتلا به کرونا، تاکنون نظارت های خوبی بر روند اجرای طرح‌ها شده و در آینده هم تداوم پیدا خواهد کرد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه کمیته پیشگیری ستاد مقابله با کرونای استان باید پیوست فرهنگی هنری داشته باشد اظهار داشت: آثار نتیجه غربالگری باید در مرکز مراقبت‌های خارج از بیمارستانی خود را نشان دهد.

وی گفت: هدف همه مسوولان استان این است که نرخ مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا کاهش پیدا کند و امیدواریم در این زمینه موفقیت‌های خوبی حاصل شود.

او با بیان اینکه همه امکانات استان در خدمت کمیته پیشگیری ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی خواهد بود افزود: همچنان برای مدیریت ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی باید در همه بخش ها به ویژه در حوزه اصناف با قوت در استان اجرا شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.