مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه روز ۲۲ فروردین ماه هم همانند۶ هفته گذشته به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در هیچ کدام از پایگاه‌های نماز جمعه استان اقامه نخواهد شد.

نماز جمعه ۲۲ فروردین هم در خراسان رضوی اقامه نمی شود

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام محمد حسین ایزدی ضمن تبریک خجسته زادروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) افزود: نظر به همکاری شورای مرکزی ائمه جمعه کشور با ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در اعلان عدم برگزاری نمازهای جمعه در مراکز استان‌ها از جمله مشهد مقدس و با توجه به توصیه و تأکید دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر تداوم پرهیز از هرگونه اجتماع مخاطره انگیز که سلامت مومنان را تحت الشعاع قراردهد نماز جمعه این هفته نیز برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: از همه عزیزان همدلی که در این ایام به هر شکل ممکن به عرصه آمده و با خدمات متنوعشان در سطح جامعه به یاری هموطنانمان شتافته و چهره‌ زیبای ایرانی متدین و مقتدر را به جهانیان نشان می‌دهند تشکر کرده و موفقیت بیش از پیششان را از خداوند طلب می‌کنیم.

او اضافه کرد: امید است به فضل خدای مهربان و عنایت ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع) و به  برکت مولود این روز خجسته شاهد بازگشت هرچه سریع‌تر سلامت و آرامش به عرصه‌ جهانی به خصوص ایران اسلامی باشیم.

پیش از این هم به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، نماز جمعه روزهای نهم، شانزدهم و ۲۳ اسفند ماه پارسال و روز نخست، هشتم و پانزدهم فروردین امسال در شهرهای خراسان رضوی اقامه نشد.

قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.