۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 699959

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته، گفت: سجاد گنج زاده ملی پوش المپیکی کاراته با حمایت و پیگیری فدراسیون پزشکی ورزشی تحت نظر قرار گرفت.

ملی پوش کاراته ایران مشکوک به کرونا

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، دکتر لشگری در مورد آخرین وضعیت  سجاد گنج زاده ملی پوش المپیکی کاراته ایران، اظهار کرد: به محض اینکه اطلاع یافتیم این کاراته کای پرافتخار و جوانمرد کشورمان از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را برای او انجام دادیم. در این رابطه سی تی اسکن ریه از او به عمل آمد که خوشبختانه مشکلی نداشت و تست کرونا نیز از ایشان گرفته شد و قرار است تا سه روز دیگر پاسخ این تست نیز اعلام شود. همچنین به جهت اطمینان خاطر بیشتر تست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز انجام شد که از این نظر هم مشکلی وجود نداشت.

این عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش افزود: از همسر آقای گنج زاده نیز سی تی اسکن و تست کرونا گرفته شد چرا که یکی از بستگان ایشان مشکوک به کرونا بوده است، در نتیجه از آقای گنج زاده خواستیم فعلا به اتفاق همسر در قرنطینه خانگی باشند تا پاسخ تست ها مشخص شود.

لشگری افزود: با توجه به اقدامات تشخیصی جای نگرانی وجود ندارد اما بهترین گزینه قرنطینه خانگی و مراقبت  از ایشان است، از طرفی با توجه به اینکه گنج زاده در روزهای گذشته در یک اقدام تحسین برانگیز با همراهی پهلوانان کشتی از جمله کمیل قاسمی و حسن رحیمی به یاری خانواده های کم بضاعت شتافته است، از او خواستیم که فعلا این کار خیرخواهانه را از طریق دوستانش پیگیری کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.