رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بسته‌های تحولی شامل خط مشی این سازمان برای سال ۹۹ را ابلاغ کرد.

ابلاغ بسته‌های تحولی سازمان نوسازی مدارس برای سال ۹۹

قدس آنلاین؛ کارگروه اجرایی شدن بسته‌های تحولی مشارکت‌های مردمی و مکان‌یابی با حضور مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، معاونان و مدیران کل حوزه ستادی طی جلسه‌ای همزمان با روز میلاد حضرت بقیةالله(عج) برگزار شد و بعد از ۲ روز کار فشرده به پایان رسید.

پس از اعلام تصویب نهایی بسته‌های تحولی در شورای عالی آموزش و پرورش در روز ۲۱ فروردین و ضرورت سرعت در انجام کار، به سرعت با دستور ریاست سازمان این موضوع در جلسه اضطراری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص برنامه‌های پیشنهادی مصوب شده، تنظیم برنامه زمان‌بندی و نحوه عملیات اجرایی انجام شد.

با توجه به اهمیت مکان‌یابی صحیح مدرسه و توسعه مشارکت‌های مردمی در بهبود و ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی، این ۲ موضوع در بسته تحولی سال ۹۹ سازمان نوسازی مدارس کشور در دستور کار قرار گرفت تا اهتمامی ویژه برای اجرای این موضوعات به کار گرفته شود.

علاوه بر آن  ظرفیت موجود برای همکاری خیرین مدرسه ساز و گروه‌های مردم نهاد، اهمیت توجه به توسعه مشارکت های مردمی را دوچندان می‌کند و اقدامی جهادی برای توجه به این گروه‌ها را می‌طلبد.

در پایان این جلسه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بر ضرورت حرکت مبنی بر زمان‌بندی نهایی شده و اجرای صحیح کارها و تعیین خط مشی‌های اصلی تأکید داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.