برخی از مسئولان شهرستان سبزوار با ارسال پیامی از لطف و توجه رهبر معظم انقلاب به سبزوار برای پویش«هر محله یک قربانی» تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر و تشکر مسئولان سبزواری از رهبر معظم انقلاب

قدس آنلاین؛ با گذشت یک روز از سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و اشاره ایشان به پویش «هر محله یک قربانی»، برخی از مسئولان سبزوار با ارسال پیامی از عنایت و محبت ایشان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی)

سلام علیکم

بر خود لازم می‌دانیم به نیابت از مردم شریف، انقلابی و با ایمان سبزوار از ابراز محبت حضرتعالی نسبت به مردم ولایی این خطه، در بیانات حکیمانه و مشفقانه روز نیمه شعبان صمیمانه سپاسگزاری نمائیم. امید آنکه در آینده نزدیک شاهد ابراز محبت حضرت بقیه الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

چنانچه مستحضرید مردم این خطه از سرزمین اسلامی در همه عرصه‌های مختلف تاریخی با روحیه والای ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم فعالیت‌های اسلامی و انسانی بوده‌اند و در زمینه مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن هم به صورت یکپارچه و همدل در صحنه بوده و علاوه بر آنچه اشاره فرمودید، در حوزه تولید ماسک و لوازم بهداشتی و تهیه تجهیزات پزشکی نیز فعالیت بسیار گسترده داشته‌اند و هر شب سطح شهر توسط جوانان انقلابی جهادی ضد عفونی می‌شود.

بی‌شک توجه حضرتعالی به این فعالیت خستگی را از تن همه نیروهای در صحنه خارج نمود و انگیزه‌ای مضاعف برای تداوم خدمت ایجاد نمود.

طول عمر توأم با عزت و سربلندی و دوام توفیقات حضرتعالی آرزوی قلبی و دعای همیشگی ما و مردم دیار سربداران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.