۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد خبر: 700088

خیّران مشهدی در قالب هیئت‌ها، انجمن‌های مذهبی و مردمی در حال جمع آوری کمک برای تامین مایحتاج اقشار کم درآمد حاشیه شهر هستند.

جوشش مشارکت خیّران مشهدی در رزمایش همدلی

به قدس آنلاین، مسئول روابط عمومی شورای هیات‌های مذهبی استان خراسان رضوی امروز گفت: پس از رهنمودهای رهبری برای کاهش آسیب‌های اقتصادی کرونا، اقشار مختلف مردم مشهد در فضای مجازی پویش همگانی با عنوان "رزمایش همدلی" به راه انداختند.

علی قارونی افزود: در قالب این پویش گروهای بسیاری با عنوان هیات‌ها، انجمن‌های مذهبی و مردمی در حال جمع آوری کمک برای تامین مایحتاج اقشار آسیب پذیر حاشیه شهر هستند.

وی گفت: در قالب این طرح تا کنون بدهی جمعی از مردم نیازمند حاشیه شهر به کاسبان تسویه شده است.

مسئول روابط عمومی شورای هیات‌های مذهبی استان خراسان رضوی افزود:در این حرکت خیرخواهانه خدام بارگاه منور رضوی در مناطق محروم مشهد حضور پیدا کردند و بدهی مردم به کاسبان این مناطق را تسویه کردند.

قارونی گفت: هیات‌های مذهبی مشهد نیز به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع کردند.

او ادامه داد: ارزش هر یک این بسته‌ها از یک میلیون و ۵۰۰هزار تا هشت میلیون ریال متغیر است.

مسئول روابط عمومی شورای هیات‌های مذهبی استان خراسان رضوی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا هزینه برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان را برای کمک به نیازمندان اختصاص داده‌اند افزود: بیش از پنج هزار و ۷۰۰بسته دیگر نیز هفته آینده بین اقشار حاشیه شهر توزیع می شود.

علی قارونی گفت: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان هم هیئت‌های مذهبی در این زمینه بسته‌هایی تهیه و توزیع می کنند.

وی افزود: هم اکنون پنج هزار و ۱۳۸هیات مذهبی ثبت شده در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد ۲هزار و ۵۳۸هیات با بیش از چهارهزار عضو دائمی در مشهد فعالیت دارند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.