خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» طبق بیانات گرانقدر اخیر رهبر معظم انقلاب با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» در کمیته امداد خراسان شمالی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد با بیان اینکه این پویش با توجه به تاکیدات ولیّ امرمسلمین در خصوص همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در قالب مشارکت همگانی و به صورت ملی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد خراسان شمالی نیز همچون گذشته فرمایشات معظم له را نصب‌العین خود قرار داده و در خط مقدم دستگیری از محرومان و نیازمندان ادای تکلیف می کند.

وی افزود: مصمم هستیم با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی مردم عزّت‌مند ایران اسلامی با استعانت از خداوند سبحان جبران کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عبور از این روزهای بحرانی را نیازمند همراهی تمام اقشار و افراد جامعه و از جمله کسانی که توانایی مالی دارند عنوان کرد.

الهی راد در آستانه ماه مبارک رمضان از تمامی مردم نیکوکار خراسان شمالی دعوت کرد تا با پیوستن به این رزمایش ملی، انتهای ماه میهمانی الهی پایانی برای غم و اندوه هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا باشد.

وی گفت: شماره کارت ۰۶۱۰ - ۵۰۰۳ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷ و یا کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوعدوست استان پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.