رئیس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت والده مکرمه شهیدان قاسم و حمیدرضا درویش، از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه زهرا(س) و برای عموم بازماندگان صبر و پاداش مسألت کرد.

روحانی درگذشت مادر شهیدان قاسم و حمیدرضا درویش را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین،  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت والده مکرمه شهیدان گرانقدر قاسم و حمیدرضا درویش، از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه زهرا(س) و برای عموم بازماندگان صبر و پاداش مسألت کرد.

متن پیام تسلیت روحانی به این شرح است:

 انّا لله و انّا الیه راجعون

 ضایعه درگذشت والده مکرمه شهیدان گرانقدر قاسم و حمیدرضا درویش، موجب تاثر فراوان گردید.

این مادر مومنه و فداکار در سایه ایمان راسخ به ارزش های والای اسلامی و ارادت قلبی به ائمه اطهار(ع)، در دامان پاک خود فرزندانی فرهیخته، انقلابی و خدمتگزار پرورش داد که با اخلاص و سرفرازی جان خود را تقدیم سربلندی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و نام و یادی نیکو بر جا گذاشتند.

اینجانب با ابراز همدردی این مصیبت را صمیمانه به خانواده محترم آن فقیده سعیده تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه زهرا(س) و برای عموم بازماندگان صبر و پاداش مسألت دارم.     

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.