نایب رئیس کمیسیون بهداشت از ارسال نامه علی نوبخت رئیس این کمیسیون به لاریجانی درباره نحوه برگزاری جلسات علنی پارلمان خبر داد.

 نامه «نوبخت» به «لاریجانی» درباره نحوه برگزاری جلسات علنی

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدحسین قربانی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از ارسال نامه علی نوبخت حقیقی رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت به آقای علی لاریجانی رئیس مجلس درباره نحوه برگزاری جلسات و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جلسات علنی اخیر مجلس خبر داد.

وی افزود: در این نامه رئیس و اعضای کمیسیون نسبت به نحوه برگزاری جلسات علنی معترض هستند و معتقدند که اگر قرار است ما از مردم بخواهیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ابتدا باید خودمان به عنوان قانون گذار موارد بهداشتی را رعایت کنیم که متاسفانه در روز رأی اعتماد به وزیر کشاورزی، فاصله گذاری اجتماعی چندان رعایت نشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ضمن انتقاد به عدم رعایت موازین بهداشتی در جلسات علنی اخیر مجلس، ادامه داد:جلسات علنی مجلس پس از 44 روز ، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شد اما متاسفانه برخی از نمایندگان فاصله مناسب و موازین بهداشتی را رعایت نکردند که لازم است تا در جلسات بعدی این اصول برای حفظ سلامتی خود نمایندگان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شود.

قربانی تصریح کرد: نامه رئیس کمیسیون بهداشت باعث شد که جلسات هفته جاری مجلس با رعایت پروتکل خاصی برگزار شود و ممکن است شاهد تغییر در چیدمان صندلی ها باشیم تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.