رشت- معاون استاندار گیلان، با اشاره به آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند از روز بیست و سوم فروردین ماه ، گفت: اصناف کم خطر با مراجعه به سامانه سلامت و اخذ کد بهداشتی، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

واحدهای صنفی کم خطر کد بهداشتی اخذ کنند

کم خطر با مراجعه به سامانه سلامت و اخذ کد بهداشتی، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از علوم پزشکی گیلان؛ محمود قاسم نژاد با اشاره به آغاز فعالیت ادارات با دوسوم ظرفیت و مشاغل کم خطر ، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از فردا، ۲۳ فروردین ماه ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی تحت عنوان «فاصله گذاری هوشمند» آغاز می شود.

وی افزود: براساس اطلاعیه مذکور کلیه واحدهای تولید در بخش های مختلف صنوف و صنعت با هدف تحقق شعار «جهش تولید» و رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی همچون گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با اشاره به ضرورت فعالیت واحدهای صنفی، توزیعی و خدمات فنی از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور، تصریح کرد: آن دسته از واحدهای صنفی و خدماتی که به منظور تامین مایحتاج عمومی مردم فعالیت می کنند، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

قاسم نژاد، با بیان اینکه اصناف و مشاغل کم خطر می توانند از فردا فعالیت خود را براساس دستورالعمل های ابلاغی آغاز  کنند، گفت: مشاغلی که پرخطر هستند همچنان فعالیت آنان ممنوع است و می توانند براساس اطلاعیه های شماره ۲ و ۴ ستاد ملی مبارزه با کرونا که در سامانه های «salamat.gov.ir» و «markazsalamat.behdasht.gov.ir» آمده، عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل کم خطر حتما برای شروع فعالیت خودشان باید از امشب به سامانه «salamat.gov.ir» جهت دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلین، مشریان و تایید تعهدنامه مراجعه و به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

معاون استاندار گیلان یادآور شد: اصناف بعد از تایید تعهدنامه خود التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا دارند و باید بعد از اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه مذکور و نصب آن در واحد صنفی به فعالیت ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.