نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: حقوق تعیین شده برای کارگران کفاف اجاره مسکن آنها را هم نمی‌دهد و عدم لحاظ تورم در حقوق کارگران به معنای اخلال در تحقق شعار سال «جهش تولید»‌ است.

نماینده مجلس: حقوق تعیین شده برای کارگران کفاف اجاره مسکن‌شان را هم نمی‌دهد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از میزان حقوق تعیین شده برای کارگران در سال 99 گفت: عدم لحاظ تورم جهشی در تعیین دستمزد کارگری یعنی اخلال در جهش تولید. 

وی افزود: دستمزد تعیین شده، حتی کفاف اجاره مسکن کارگران را نمی‌کند؛ چه رسد به این که آنها بخواهند معاش خود و خانواده‌شان را از این رهگذر تامین کنند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر گونه تنگ نظری در تعیین دستمزد مناسب جامعه کارگری سم مهلک و آفت اساسی برای چرخه تولید و ثروت آفرینی کشور به شمار می‌رود و باید به جد از این گونه تنگ نظری‌ها در کشور پرهیز کرد.

گلمرادی خاطرنشان کرد: یک تصمیم منطقی در افزایش حقوق کارگران به عنوان سربازان خط مقدم تولید جهش در این بخش را به دنبال دارد و اگر ما به دنبال تحقق شعار سال «جهش تولید» هستیم باید از عاملان اصلی و ستون‌های اصلی بخش تولید که همانا کارگران هستند حمایت جدی و قاطع به عمل آوریم. 

وی در پایان گفت: نباید ما سال جهش تولید را این گونه آغاز کنیم که تأثیرگذارترین افراد در این حوزه مورد بی مهری و کم توجهی قرار گیرند و حتی این گونه به بخش تولید آسیب برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.