مخترع جوان مه ولاتی با همکاری شهرداری فیض آباد مه‌ولات دستگاه ضدعفونی کننده انسان اختراع کرد.

مخترع جوان مه‌ولاتی دستگاه ضدعفونی کننده انسان اختراع کرد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی شفیق زاده اظهار کرد: چند هفته پیش به دیدار شهردار فیض آباد رفتم و از ایده‌ای که برای شکست ویروس کرونا داشتم با ایشان صحبت کردم و شهردار فیض آباد قول حمایت از این ایده و ساخت دستگاه را دادند.

این مخترع جوان مه ولاتی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور عزیزمان با ویروس کرونا درگیر است، دستگاه کاربردی را طراحی کردم که با رد شدن از داخل آن تمامی اجزای بدن و لباس‌ها را ضدعفونی می‌کند.

وی افزود: این دستگاه دارای چهار خروجی مایع ضدعفونی کننده است که فرد را کاملاً ضدعفونی می‌کند و دارای یک فن تهویه است که فردی که از داخل اتاقک بیرون می‌آید بوی مایع ندهد و به حالت قبلی باز گردد.

شفیق زاده ادامه داد: هدفم از این طرح این است که با کمک هم ویروس کرونا را شکست دهیم و حال و روز کشور عزیزمان انشاالله به حالت عادی برگردد.

این مخترع جوان مه ولاتی در پایان با اشاره به اینکه این دستگاه را در گارگاه کوچک خود در خانه ساخته است، خاطر نشان کرد: هزینه ساخت این دستگاه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که با حمایت شهرداری فیض آباد ساخته شده و این آمادگی را دارم در صورتی که نهاد یا فردی با بنده قرارداد ببندد این دستگاه را به تولید انبوه برسانم.

منبع:مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.