نمایشگاه آنلاین «آتلیه ۹۹» با آثار گروهی از هنرمندان آغاز به کار کرد.

 نمایش و فروش آثار هنری در «آتلیه ۹۹» آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، پلتفرم سرفیس با حمایت گالری ایرانشهر اقدامی را با هدف حمایت از هنرمندان ترتیب داده است، در این پروژه که " آتلیه ۹۹" نام دارد فرصتی برای نمایش و خرید آثار هنری فراهم می‌شود. در روزهایی که بسته بودن گالری‌ها باعث دور شدن هنرمندان تجسمی از مخاطبان آثارشان شده است، نمایش آنلاین آثار فرصتی را فراهم می‌کند که علاقه‌مندان به دیدن و خرید آثار هنری بتوانند در عین ماندن در خانه، به آثار مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

آتلیه ۹۹ حرکتی جمعی برای گذار از شرایط فعلی و حمایت از آفرینش هنری و همبستگی هنرمندان و جامعه است. در همین راستا گالری ایرانشهر با حذف سهم گالری و قیمت‌گذاری تعدیل‌شده، شرایطی ویژه جهت ترغیب خریداران و کلکسیونرها فراهم آورده تا ضمن ایجاد موقعیت مناسب برای خرید آثار، در این شرایط خاص امکان کسب درآمد و ادامه کار هنرمندان در ماه‌های آتی نیز فراهم شود.

آتلیه ۹۹ از جمعه ۲۲ فرودین آغاز به کار کرد و آثار طراحی، نقاشی و مجسمه از هنرمندانی مانند محمدحسین ماهر، سهیل بسطامی، کامران مشک‌زاد، سعید نودهی، شیما فریدنی، رنه صاحب‌قدم، ماهان مومنی، سولماز حشمتی، آرمین پورفهیمی، مجید احمدی برجی، مصطفی چوب‌تراش، امین توکل، مرتضی احمدوند، نازیلا مقدم، بهروز مجیدی، مریم طباطبایی، نیلوفر کسبی، نارنج کاظمی، لیلی رشیدی رئوف، مژگان ملاحسینی و زینب موحد در آن ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای دیدن و یا خرید آثار می‌توانند به نشانی http://surface.iranshahrartgallery.com/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.