فرمانده گردان‌های امام علی (ع) عراق در پیامی از نخست‌وزیری «مصطفی الکاظمی» حمایت کرد.

اعلام حمایت فرمانده گردان‌های امام علی (ع) عراق از نخست‌وزیر جدید

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «حاج شبل الزیدی»، فرمانده گردان‌های امام علی (ع) عراق، با انتشار توئیتی از انتخاب «مصطفی الکاظمی» رئیس اطلاعات ملی عراق برای تصدی نخست‌وزیری این کشور حمایت کرد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: در طول دوره‌ها و از زمان شکل‌گیری فرآیند سیاسی، به عنوان یک گروه مقاومت جزئی از آن فرآیند سیاسی نبودیم چرا که تلاش اصلی ما تقویت و پشتیبانی از این فرآیند سیاسی، عدم مخالفت با آن و حفظ منافع اکثریت و دموکراسی در چارچوب قانون اساسی بخاطر عزت و سربلندی عراق بود.

فرمانده گردان‌های امام علی (ع) درباره نخست وزیری مصطفی الکاظمی گفت: امروز تاکید می‌کنیم که به انتخاب نیروهای سیاسی که وحدت و سیاست کشور را تامین کرده و اشغالگر را بیرون می‌راند، احترام می‌گذاریم و از آن حمایت می‌کنیم، زیرا سیاست خیانت، تکفیر و مقابله به مثل، هیچ کشوری را آباد نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: ما نباید مانعی در برابر توافق و سازندگی باشیم و نباید خود را درگیر اموری که به ما مرتبط نیست بکنیم، در مقابل نیز نیروهای ملی باید به گروه‌های مقاومت احترام بگذارند چرا که این گروه‌ها سپر مستحکم وطن هستند.

اعلام حمایت گردان‌های امام علی (ع) عراق از نخست وزیر جدید

پس از انصراف عدنان الزرفی برای تشکیل کابینه عراق به دلیل وجود مخالفت‌های گسترده در پارلمان این کشور، پنج شنبه گذشته برهم صالح، رئیس جمهور عراق مصطفی الکاظمی، رئیس سابق سازمان اطلاعات عراق را مامور تشکیل کابینه کرد.

الکاظمی در اولین سخنان خود اعلام کرد تمام تلاش خود را برای پیشبرد امور به سوی آبادانی صرف می‌کند و حاکمیت عراق خط قرمز اوست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.