نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثر رای دهندگان دموکرات آمریکایی خواستار نامزدی فرماندار ایالت نیویورک به جای معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده هستند.

دموکرات‌ها خواستار نامزدی فرماندار نیویورک به جای «جو بایدن» هستند

rns HkghdkY به نقل از نیویورک پست، تازه ترین نظرسنجی حاکی است ۵۶ درصد دموکراتهای آمریکایی اندریو کومو فرماندار ایالت نیویورک را برای نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده ترجیح می دهند.

بر اساس این گزارش، ۴۴ درصد دموکراتها نیز اعلام کرده‌اند که همچنان از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کنند.

این نظرسنجی نشان می دهد رای دهندگان دورگه آمریکای لاتین، زنان و جوانان و لیبرال ها کسانی هستند که به احتمال زیاد از کومو در برابر بایدن حمایت می کنند.

این در شرایطی است که کومو ماه گذشته اعلام کرده است که تمایلی برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ندارد ولی برخی دموکراتها هنوز امیدوارند که او بهترین جایگزین برای بایدن به شمار می رود.

جو کیلدا معاون رسانه‌ای و ارتباطات موسسه Club for Growth در این باره گفت: نتایج نظرسنجی نشانگر ضعف بایدن به عنوان یک نامزد است. با هر خبری مهمی که می آید، دموکراتها بیشتر و بیشتر به بد بودن نامزد خود یعنی بایدن پی می برند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.