۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 700276

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری‌هایی برای حمایت از هنرمندان در ایام کرونایی خبر داد و افزود: هنرمندان و گروه‌های هنری در این شرایط که فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعطیل است، حمایت می‌شوند.

معاون هنری: پیگیر حمایت‌های دولتی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعطیلی ناگزیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای جامعه، هنرمندان و فعالان این حوزه پیامدهایی دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس وظیفه حمایتی خود، از هنرمندان در این شرایط حمایت می‌کند.

او افزود: از زمان تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا، پیگیری‌های مستمری از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور هنری و ادارات کل از بخش‌های مختلف دولت برای حمایت از هنرمندان انجام شده است و امیدواریم این حمایت‌ها در روزهای آینده محقق شود. 

حسینی ادامه داد: به این منظور جلسات متعددی در معاونت هنری برگزار شد و بر اساس آمارهای مدت مشابه فهرست‌هایی برای حمایت تدوین شد که برای تحقق آن در حال پیگیری است و نهایت تلاش بر این است که تا حد ممکن حمایت‌هایی از هنرمندان صورت گیرد هرچند منابع و اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت از فعالیت‌های هنری همیشه محدود بوده اما از دولت برای حمایت‌ها پیگیری شده است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هرچند فعالیت‌های فرهنگی و هنری از اسفندماه سال گذشته تعطیل است اما هنرمندان در این دوره نیز مانند گذشته در همراهی با جامعه و مردم فعالیت‌هایی را انجام دادند و به شکل‌های مختلف در فضای مجازی فعالیت کردند که جای قدردانی دارد. تشکل‌ها و انجمن‌های هنری هم با توجه به نقش خود مسایل جامعه هنری را پیگیری می‌کنند.
 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.