به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اسامی برندگان مسابقه «۱۲ تا ۱۲»ویژه نیمه شعبان اعلام شد.

اسامی برندگان مسابقه «۱۲ تا ۱۲» ویژه نیمه شعبان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، سالانه هزاران برنامه فرهنگی مذهبی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود که اجرای مسابقه «۱۲ تا ۱۲» از جمله این برنامه است. این مسابقه با رویکرد ارائه راهکارهایی برای نقش آفرینی اعتاب مقدسه کشور و موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت بارگاه منور امام هشتم(ع)   طراحی و از ۱۲بهمن ۹۸ آغاز شد.

روز پانزدهم شعبان معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم ولایت مدار ایران اسلامی در مسابقات فرهنگی بارگاه منور امام هشتم(ع) اسامی برندگان مسابقه «۱۲ تا ۱۲»، ویژه ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را اعلام کرد.

از جمع شرکت کنندگان در این مسابقه، ۲۵۵ نفر به عنوان برنده ویژه نیمه شعبان اعلام شدند. شرکت کنندگان در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ta۱۲.ir ۱۲ مراجعه کنند.

این مسابقه شامل ۸۸ + ۸۸۸ جایزه ویژه از قبیل سفر به کربلای معلی، نگین انگشتری متبرک حرم مطهر رضوی، اقامت و پذیرایی با خانواده در مشهد مقدس و قم،   شرکت در مراسم غباروبی و صدها هدیه متبرک و ارزشمند رضوی می‌باشد.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.