هدفون های بی سیم جدید سامسونگ با قابلیت نویز کنسلینگ و IPX7 معرفی شد.

رقابت هدفون جدید سامسونگ با فناوری اپل +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ در ماه فوریه امسال Galaxy Buds + را در کنار سری Galaxy S20 راه اندازی کرده بود، حالا این غول فناوری کره، بی سر و صدا یک دستگاه هدفون بی سیم با نام AKG N400 را معرفی کرده است.

این دستگاه صوتی دارای ویژگی هایی است که در Galaxy buds plus وجود ندارد، این شرکت با معرفی گجت جدید خود، برابر هدفون‌های بی‌سیم AirPods Pro اپل رقابت خواهد کرد. بیایید نگاهی بیاندازیم به آنچه AKG N400 ارائه می دهد.



مشخصات سامسونگ AKG N400

هدفون‌های AKG N400 TWS از کنترل لمسی خازنی در هر گوش برای کنترل پخش موسیقی برخوردار است، کاربران همچنین می‌توانند دستیار صوتی مانند Bixby ، Google Assistant و Siri را فعال کنند. این هدفون دارای درجه مقاومت در برابر آب IPX7 است، هر هدفون 7.7 گرم وزن دارد در حالی که این ویژگی 65 گرم دیگر به آن اضافه می کند. AKG N400 را می‌توان در گزینه‌های رنگی مشکی ، سفید و آبی دریایی با آخرین مورد که دارای یک رنگ دوتایی با رگه‌های طلایی است استفاده کرد.

در بخش صدا ، هدفون AKG N400 سامسونگ به درایورهای 8.2 میلی متر با پاسخ فرکانس 10Hz-20KHz مجهز شده اند، در هر هدفون یک میکروفون وجود دارد و AKG از فناوری پرتویی برای کیفیت بهتر صدا در حین تماس صوتی استفاده کرده است، این هدفون های بی سیم از قابلیت اتصال بلوتوث 5.0 با پشتیبانی از رمزگذارهای SBC و AAC برخوردار هستند.

هدفون AKG N400 دارای ویژگی لغو فعال صدا است که صدای محیط اطراف را مسدود می‌کند، کاربران می‌توانند نمایه صوتی ، سطح ANC و کنترل های لمسی را از طریق یک برنامه همراه شخصی‌سازی کنند و یک ویژگی TalkThru وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد از محیط اطراف خود آگاه باشند.



گجت AKG N400 قادر به ارائه شش ساعت باتری با یک بار شارژ (پنج ساعت با ANC) هستند، می توانید یک هدفون را شارژ کرده و عمر باتری را به 12 ساعت افزایش دهید، AKG N400 را می‌توان از طریق پورت USB-C موجود در این پرونده شارژ کرد و این دستگاه همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

قیمت و در دسترس بودن سامسونگ AKG N400

سامسونگ قیمت های اولیه هدفون AKG N400 TWS را با قیمت 14300 RS در کره جنوبی قیمت گذاری کرده است که کمی گران تر از Galaxy buds plus است و در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد دسترسی جهانی این هدفون بی سیم وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.