شهردار نیویورک اعلام کرد که مدارس دولتی این شهر تا پایان سال تحصیلی بسته خواهند بود.

مدارس نیویورک تا پایان سال تحصیلی تعطیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بیل د بلاسیو، شهردار نیویورک با بیان اینکه سه ماه تحصیلی برای 1.1 میلیون دانش‌آموز به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست خواهد رفت، اعلام کرد که مدارس دولتی این شهر تا پایان سال تحصیلی بسته خواهند بود.

حدود 1800 مدرسه در این شهر سریعاً خود را از 16 مارس برای آموزش از راه دور تطبیق دادند.

شهردار نیویورک همچنین اظهار کرد: مدرسین مجبور شدند تا شیوه‌های جدید آموزشی را فرا بگیرند و در یک هفته سریعاً خود را مجهز کنند.

بعد از مقاومت‌های انجام شده توسط شهرداری، بیل د بلاسیو در نهایت سیستم تحصیلی را تعطیل اعلام کرد و تاکید کرد فکر نمی‌کرد این تصمیمی باشد که حتی در یک میلیون سال آینده بگیرد.

بیل د بلاسیو با اشاره به اینکه هر کاری که انجام می‌دهند برای حفاظت از فرزندان، خانواده‌ها و کمک به پایان رنج‌ها و زخم‌هاست، اظهار کرد: گفتن اینکه نمی توانیم مدارس خود را برای بقیه سال تحصیلی بازگشایی کنیم، دردناک است اما می توانم به شما بگویم که این کار درستی است.

مدارس دولتی نیویورک از 16 مارس بسته شده بود و در ابتدا قرار بود در 20 آوریل "در اسرع وقت" بازگشایی شود، اما در آن زمان شهردار نیویورک این قاعده را رد نکرد که آنها می‌توانند تا پایان سال تحصیلی بسته باقی بمانند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.