رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کشف ۵ انبار کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال در مشهد خبر داد.

کشف ۵ انبار کالای قاچاق در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جواد شفیع‌زاده در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از دپو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در ۵ انبار در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی افزود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی انبارها با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، از مکان های موردنظر بازدید و انواع کالای قاچاق شامل ۷ تن و ۵۰۰ کیلو مغز بادام خاکی، ۱۰ تن نخود، ۶۰ دستگاه پنکه و ۱۶ دستگاه اتو، ۱۸ تن و ۹۷۵ کیلو اسید سیتریک و هزار و ۷۷۰ عدد ژل و اسپری ضد عفونی کننده قاچاق را کشف کردند.

شفیع‌زاده با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این زمینه، بیان کرد: بنا به نظر کارشناسان جمعا ارزش محموله‌های کشف شده از این ۵ انبار ۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال را برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با قاچاق و احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.