ثبت‌نام کارگاه‌های آنلاین سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی آنلاین جشنواره «طلوع پارس»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی «طلوع پارس»، کارگاه‌های تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» در ۲ بخش مقدماتی و پیشرفته در رشته‌های بازیگری، فیلمسازی، فیلمنامه‌نویسی، فیلمسازی مستند و از ایده تا تولید فیلم کوتاه برنامه‌ریزی شده‌ است.

بهروز افخمی، فرهاد توحیدی، مهتاب نصیرپور، مهرداد اسکویی، بیژن کیا و مسعود احمدی از جمله اساتیدی هستند که در این کارگاه‌های تخصصی آنلاین حضور دارند.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تخصصی آنلاین سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» می‌توانند از امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹ به پایگاه‌های اینترنتی جشنواره به نشانی www.toloofilm.com و www.rasanama.com مراجعه کرده و ضمن اطلاع از جزئیات، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت در خانه ماندن، همه فرآیندها و مراحل این رویداد فرهنگی به صورت دیجیتال و در بستر سایت جشنواره انجام خواهد شد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی نیز برای علاقه مندان به صورت کاملا رایگان است.

یکی از اهداف این رویداد هنری گسترش دانش فیلمسازی، به روزرسانی استعدادهای هنری و فراهم کردن فرصتی برای انتقال تجربیات اساتید است.

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» به دبیری حمیدرضا عوض‌دخت اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.