گیلان- فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان از برگزاری رزمایش پدافند زیستی در مقابله با ویروس کرونا در اداره کل بهزیستی استان و شهرستان های سراسر استان خبرداد.

رزمایش پدافند زیستی اداره کل بهزیستی گیلان در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛ محمد حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان ضمن اشاره به شرایط موجود و بیماری کرونا و بیان راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی در تمام مراحل رزمایش گفت: رزمایش پدافند زیستی مقابله با شیوع کرونا بطور سراسری توسط بسیجیان بهزیستی گیلان برگزار و عملیات گندزدایی و ضدعفونی‌کننده محیطی و سازمانی، توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز همکاران سازمان و شروع عملیات پایگاه غربالگری همکاران (تست تب‌سنجی) از جمله فعالیت‌های این رزمایش بوده است.

وی ادامه داد: همچنین استقرار اعضای میز خدمت با داشتن بازوبند به یاری پروردگار کرونا را شکست می دهیم و استقرار نیروهای عمل‌کننده رزمایش در محوطه بهزیستی گیلان از دیگر اقدامات انجام‌شده در رزمایش بود.

محمد حبیب دوست  با تأکید بر اینکه سم‌پاشی به سه شیوه در بهزیستی گیلان انجام می شود یادآور شد: ضدعفونی محیط و محوطه اداره کل بهزیستی گیلان، ضدعفونی محیط داخلی ساختمان‌های این مجموعه و ضدعفونی به‌صورت مه پاش انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان این رزمایش با هدف آمادگی بهداشتی در مقابله با حملات بیولوژیکی و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.