همدان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در تشریح عملکرد این حوزه عنوان کرد: این اداره کل در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر پروژه راهسازی در قالب ۳۰ قرارداد با اعتبار۲۶۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا داشت که بخشی از این پروژه ها به اتمام و بهره برداری رسیده است.

۱۸۰ کیلومتر پروژه راهسازی در همدان در دست اجراست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ،حبیب نادیان رفیع معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان  اظهارکرد: از آنجائیکه بالغ بر ۹۵درصدحمل بار و مسافر در استان همدان از طریق حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌پذیرد ایمنی تردد و آسایش استفاده‌کنندگان از راه ، توسعه زیربناهای حمل و نقل زمینی از قبیل آزادراهها، بزرگراه‌ها و راههای اصلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

نادیان رفیع ادامه داد: در این خصوص بهسازی شبکه موجود جاده‌ای، بهسازی و ارتقاء محورهای دو خطه به چهارخطه، بهسازی وارتقاء راههای فرعی پرترافیک و پرحادثه به راههای اصلی فوق‌العاده موثر است .

وی با اشاره به اینکه با تلاش و پیگیری همکاران در معاونت مهندسی و ساخت و استفاده از توان اجرایی پیمانکاران شاغل، برخی از پروژه‌ها را در سطح استان به بهره‌برداری رسانده ایم اعلام کرد: یکی از این پروژه های مهم ، چهارخطه نمودن محور نهاوند – آورزمان- ملایر به طول ۵ کیلومتر است که نقش قابل توجهی در کاهش تصادفات جاده‌ای این محور به خصوص در ایام اربعین داشته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدانبیان کرد : احداث کنارگذر شیرین سو به طول ۵/۵ کیلومتر ، چهارخطه نمودن محور کبودراهنگ – قیدار به طول ۶ کیلومتر ،بهسازی محور اسدآباد – داشبلاغ به طول ۵ کیلومتر و چهارخطه نمودن نهاوند-بروجرد به طول ۳ کیلومتر از دیگر پروژه های مهم این اداره کل بوده که در سال گذشته زیر بار ترافیک رفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.