رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برای مقابله با کرونا مردم باید آستین‌ها خود را بالا بزنند.

برای مقابله با کرونا مردم باید آستین‌های خود را بالا بزنند

به گزارش قدس آنلاین، حسن حسینی با اعلام حمایت از راه‌اندازی کمپین‌ها و پویش‌های مردمی در کمک به اقشار آسیب‌دیده اظهار کرد: در هر صورت هرگاه اتفاقی در کشور رخ داده که یک بخشی از آن را مردم و کمک‌های آنان بر عهده گرفته‌اند، با موفقیت بیشتری همراه بوده است. باتوجه به تحریم‌ها و مضایق دولت از نظر مالی شاهد این هستیم که دولت توانمندی لازم را ندارد که بار مالی مشکلات ناشی کرونا را بر دوش بکشد بنابراین لازم است که مردم کمک کنند.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در کمپین چراغی برافروز بیان کرد: گفته می‌شود که مردم در مسائل اقتصادی و وقف‌های علمی کمک نمی‌کنند اما اینگونه نیست، مردم همیشه و در همه زمینه‌ها پای کار بودند و این اقدام که به همت شهرداری و موسسه نیکوکاری میزبانان خورشید در حال انجام است به نفسه و به نوبه خود اقدام بسیار شایسته‌ای است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در همه جای دنیا کمپین‌هایی ایجاد شده است؛ در امریکا و کشورهای اروپایی بسیاری از افرادی که فوتبالیست، هنرمند و یا هنرپیشه هستند، پول‌های کلانی را در قالب کمک‌های مردمی به دولت و جامعه بین‌المللی ارائه کرده‌اند بنابراین این کار می‌تواند بسیار موثر باشد.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.