همدان - استاندار همدان گفت : مشاغل و مراکز آسیب‌پذیر از کرونا مورد حمایت قرار می گیرند، و کمیته اقتصادی استانداری همدان باید تدابیر لازم را در زمینه حمایت از بخش تولید به عمل آورد.

مشاغل و مراکز آسیب‌پذیر از کرونا مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان  صبح یکشنبه در نشست اعضای ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا گفت: مشاغل و مراکز آسیب‌پذیر از کرونا مورد حمایت قرار می‌گیرند.

شاهرخی از همراهی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: اصناف با تعطیلی واحدهای خود همکاری مناسبی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان و مردم در اجرای هدفمند و دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری مناسب و نقش ارزشمندی داشتند.

استاندار همدان اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت فعالیت واحدهای صنفی کم ریسک این واحدها با رعایت اصول اعلام شده توسط وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی فعالیت خود را از سر گرفتند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه نقش کادر بهداشت و درمان و فداکاری آنان در مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین است، گفت: فعالیت واحدهای تولیدی به صورت پلکانی با رعایت اصول بهداشتی به شکلی است که سلامت مردم به خطر نیافتد و کمیته اقتصادی باید تدابیر لازم را در جهت حمایت از بخش تولید به عمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.