سرمربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید در حال حاضر فوتبال ارزشی ندارد چرا که باید به یک مساله خیلی بزرگ‌تر که سلامت جامعه است رسیدگی کنیم.

نظر سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره ادامه لیگ برتر

قدس آنلاین: هومن افاضلی در گفت‌و گو با ایسنا درباره گمانه زنی‌های مربوط به برگزاری لیگ در اوایل اردیبهشت ماه اظهار کرد: این مساله امکان پذیر نیست چرا که باید ۲۱ روز به ما فرصت بدهند تا تمرینات آماده‌سازی تیم‌ را پیگیری کنیم. تیم حدود یک ماه و نیم است تمرین ندارد و در واقع شرایط پیش فصل به وجود آمده است. حتی با این مدت تمرین هم نمی‌شود شرایط ایده آلی برای بازیکنان فراهم کرد.

او ادامه داد: در اروپا مساله حق‌ پخش وجود دارد و برای درآمدزایی یا جلوگیری از ورشکستگی باید لیگ‌هایشان را برگزار کنند اما در ایران این مباحث وجود ندارد. به نظر من برگزاری رقابت‌ها بی‌احترامی به همه آن‌هایی است که در حال تلاش هستند تا این بحران به پایان برسد. همه چیز حد و حدودی دارد و باید بگویم در حال حاضر فوتبال ارزشی ندارد. اکنون باید به یک مساله خیلی بزرگ‌تر یعنی سلامت جامعه رسیدگی کنیم. دو روز پیش آقای منوچهری که از دوستانم بود فوت کرد. اگر بخواهیم فوتبال را برگزار کنیم باید چه جوابی به این خانواده بدهیم؟

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان این‌که برخی موافق برگزاری بازی‌ها هستند و سلامت هیچ‌کس را در نظر نمی‌گیرند، گفت: اکنون باید خود و جامعه را از این بحران و بیماری نجات دهیم. اگر ورزشکاری مبتلا شود حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از کیفیت ریه خود را از دست می‌دهد و وقتی این اتفاق بیفتد دیگر بازیکن سابق نمی‌شود و نمی‌تواند حرفه‌ای بازی کند.

او در پایان گفت: برای من مهم نیست چه کسی اظهار نظر می‌کند چرا که اکنون سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است. متاسفانه به جای این‌که به فکر سلامت خود و جامعه باشیم، همچنان در حال حاشیه‌سازی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.