۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 700405

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار این استان‌ها در پایان دوره معاملات طی اسفند ماه پارسال به ۵۱۲ هزار و ۹۰۱ واحد رسید.

شاخص بورس خراسان ۵۱۲ هزار واحد صعود کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسین خدادوست مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: این در حالی است که شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی در بهمن ماه سال گذشته ۴۷۸ هزار و ۷۵۹ واحد بود.

او ادامه داد: در اسفند ماه پارسال ۲ میلیون و ۷۹ هزار سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد که متوسط ارزش خرید و فروش سهم ۹۴۳ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال بود.

 مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: تعداد کارگزاری‌ها در اسفند ماه سال گذشته ۵۸ ایستگاه معاملاتی بود و در این ماه هیچ دوره آموزشی مرتبط با بورس در این استان‌ها برگزار نشد.

خدادوست افزود: در اسفند ماه پارسال ۱۳ شرکت استانی در معاملات بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی درج شد که ارزش بازاری این شرکت‌ها ۳۴۱ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال بود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.