رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز ضمن اعلام فاجعه بزرگ در تمام ۵۰ ایالت این کشور به خاطر کرونا، گفت بسیار غم انگیز است که این دشمن نامرئی به چه صورت بر آمریکا فرود آمد.

ترامپ در همه ۵۰ ایالت آمریکا فاجعه بزرگ اعلام کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از شبکه فاکس نیوز آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با این شبکه خبری اعلام کرد: «برای اولین بار در تاریخ این کشور در همه ۵۰ ایالت آمریکا فاجعه بزرگ اعلام می‌کنم.»

رئیس‌جمهور آمریکا در این گفت‌وگو اعلام کرد: «به زودی تصمیمی در خصوص لغو محدودیت‌ها اتخاذ خواهم کرد.»

ترامپ گفت: «تصمیم درباره بازگشایی کارها در آمریکا را با توجه به توصیه شورایی متشکل از کارشناسان سیاسی، تجاری و درمانی در آینده‌ای بسیار زود اعلام خواهم کرد.»

رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد: «بسیار غم انگیز است که این دشمن نامرئی به چه صورت بر ما فرود آمد و بسیار دهشتناک است.»

ترامپ پیش از این نیز در پیامی توییتری شرایط فعلی این کشور با وجود بحران شیوع کرونا را نگران‌کننده توصیف کرده و اعلام کرد اقتصاد ایالات متحده تعطیل شده است.

ترامپ نوشت: «اوضاع کنونی بی‌سابقه است، شکی در آن نیست. اقتصاد، اشتغال و دستمزد در آمریکا با سرعت در حال رشد بود که این ضربه کرونا اتفاق افتاد.»

رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «اقتصاد تعطیل شده است، این بی‌سابقه است، نگران‌کننده و چالش برانگیز است. اما دوباره برمی‌خیزیم. ما بزرگ‌تر، قوی‌تر و بهتر از هر زمانی خواهیم شد.»

این در حالی است که با ثبت موارد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، شمار تلفات این کشور از مرز ۲۰ هزار نفر عبور کرد و این کشور در جایگاه نخست کشورهای جهان از نظر میزان قربانیان ویروس کووید-۱۹ قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.