همزمان با بحرانی که ویروس کرونا در آمریکا ایجاد کرده، نظرسنجی های صورت گرفته در این کشور نیز از افت مقبولیت «دونالد ترامپ» حکایت دارد.

میزان رضایتمندی از «دونالد ترامپ» بین شهروندان آمریکایی کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، میزان رضایتمندی از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا کاهش یافته و بر اساس تازه ترین آمارها به 43 درصد که پایین ترین میزان در 6 ماه اخیر بوده، رسیده است.

به نوشته روزنامه «دیلی میل» در همه پرسی روز جمعه موسسه «راسموسن» که 500 شهروند آمریکایی در آن شرکت کردند، 56 درصد شرکت کنندگان از عملکرد ترامپ «ناراضی» بودند. در این میان تنها 30 درصد از عملکرد ترامپ رضایت داشتند و  44 درصد نیز «به شدت» مخالف عملکرد وی بودند.

به نوشته این روزنامه و بر اساس داده های یک موسسه دیگر آمریکایی،  میزان رضایتمندی از ترامپ که در ماه مارس (اسفند) به 47.3 درصد رسیده بود با گذشت زمان و با کاهش به 44.9 درصد رسید.

در ماه گذشته، میزان رضایت از ترامپ همزمان با شیوع ویروس کرونای جدید در این کشور که تاکنون بیش از 20 هزار نفر را کشته، با نوسان مواجه شد. وضعیت اشتغال شهروندان آمریکایی نیز با شیوع کرونا به جایی رسید که طی سه هفته گذشته 16 میلیون نفر تقاضای بیمه بیکاری کردند.

نظرسنجی جدیدی که به صورت مشترک توسط شبکه‌های «اِی.بی.سی» و مؤسسه «ایپسوس» انجام شده نشان می‌دهد اکثریت جامعه آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ در موضوع ویروس کرونا راضی نیستند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.