آستارا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: برای رانندگان کامیون‌ها و خودروهای دارای پلاک حمل و نقل عمومی، جهت گذر از محور اسالم به شهرستان خلخال، برگ تردد صادر می‌کنیم.

خودروهای عمومی برای گذر به خلخال برگ تردد می‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره حمل و نقل و راهداری تالش ؛ غلامحسین بختشاهی اظهار کرد: به دنبال صدور برگ تردد از فرمانداری شهرستان خلخال استان اردبیل برای کامیون ها و برخی خودروهای بومی جهت گذر به محور اسالم استان گیلان،  تعدادی از کامیون داران تالش نیز به معدن شن و ماسه خلخال در آن محور حرکت کرده بودند، اما از ورود آنان به آن شهرستان ممانعت به عمل آمده بود.

وی افزود: تعدادی از کامیون داران تالشی نیز با انسداد دو نقطه اسب ونی و پیسستون محور اسالم - خلخال، برای حدود ۶ ساعت مانع عبور خودروهای پلاک خلخال شده بودند.

او ادامه داد: با توجه به ضرورت گذر کامیون ها از محور اسالم - خلخال برای حمل مصالح معدن و تردد خودروهای پلاک حمل و نقل عمومی در مسیر یاد شده، از رانندگان این وسایل نقلیه خواسته شد برای دریافت برگ تردد خودرو فردا به فرمانداری تالش مراجعه کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش گفت: محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و شهروندان تالش و خلخال از دیرباز با همدیگر روابط حسنه، ارتباطات و پیوندهای خویشاوندی دارند.

محدودیت تردد بین شهرها و استان ها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناست و ستاد ملی مدیریت بحران کرونا، تردد بین شهری در داخل استان ها را از آزاد کرد و محدودیت تردد بین استان ها نیز از اول اردیبهشت ماه برداشته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.