گیلان- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ورود خودروهای غیربومی به گیلان همچنان ممنوع است، گفت: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ۹۷۳ دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت‌های تردد در استان توقیف و ۵ هزار و ۷۷۰ راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و عدم توجه به مقررات اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

۹۷۳ خودرو به دلیل بی توجهی به منع تردد در گیلان توقیف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان، سردار عزیزاله ملکی اظهار کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، مرحله گذر از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و آغاز فعالیت برخی از اصناف کم خطر و فعالیت برخی از مراکز علمی و فرهنگی کشور است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، منع تردد خودروهای پلاک داخل استان در معابر استانی برطرف شده است، افزود: خودروهای پلاک بومی از این پس می‌توانند در معابر داخلی استان تردد کنند، اما منع تردد برای خودروهای پلاک غیر بومی استان همچنان وجود دارد و از ورود آنها به گیلان جلوگیری می‌شود.

سردار ملکی با اعلام اینکه هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از طریق پلیس اطلاع رسانی خواهد شد، بیان کرد: نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی، نظارت بر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین شناسایی و مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور با همکاری مردم و اشرفیت اطلاعاتی با جدیت در دستورکار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم خودداری از سفر به گیلان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از گران فروشی و احتکار مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.